Hoe om hoort deze singel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LiannePuthzy

Hoe om hoort deze singel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 17:37

Ik heb een anatomisch gevormde singel van DHH dutch, maar hoe om hoort deze? De ene zecht met het brede/geronde stuk naar voren en de ander zegt met het "holle" stuk naar voren
Afbeelding

(deze is niet van dhh dutch maar heeft wel dezelfde vorm,bovenstaande is wel van dhh dutch)
Afbeelding

Alvast bedankt voor jullie hulp

Ladyson

Re: Hoe om hoort deze singel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 17:40

De bolling in het midden naar voren (het ringetje van de hulpteugel klopt dan ook), want bij de benen/oksels zit dan de inkeping waardoor er meer bewegingsvrijheid is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 17:41

Hij moet volgens mij met de brede, 'bolle' kant naar voren, i.t.t een springsingel.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 17:42

Ja juist, zoals bovenstaande zeggen.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 17:43

Ik heb ook altijd de bolle kant naar voren, tussen de voorbenen :j Ik had hem altijd verkeerd tot een vriendin van me (zadelmaakster) zei dat ik het al die tijd verkeerd deed :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 17:44

xApple schreef:
Ik heb ook altijd de bolle kant naar voren, tussen de voorbenen :j Ik had hem altijd verkeerd tot een vriendin van me (zadelmaakster) zei dat ik het al die tijd verkeerd deed :+
Wij hebben ook een soortgelijke singel (nog wat meer bolling) en mensen hebben ons ook weleens gevraagd of hij niet verkeerd om zat. :j
Dit omdat mensen dan een springsingel in hun hoofd hebben, met een buikflap, en dan moet hij wel andersom.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 17:47

Idd bolle kant naar voren (heb het ook aan 3 personen nagevraagd voor ik overtuigd was :) )

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:58

De eerste (aan de linkerkant op de 2de foto) holling is om ruimte te creëren bij de voorbenen, dus wat hier boven staat klopt.