Maar nu komt het probleem. Hij is bont en zelfs na het wassen is een wit sjabrak veel witter dan hij is en lijkt hij verschikkelijk geel (vooral zijn sokken)
Nu zat ik eens rond te kijken en kwam ik uit op Off White maar buiten de Anky pads zijn die ook weinig te vinden en ik wil er graag peeskappen bij is dezelfde kleur maar die ben ik in Off White nog niet tegengekomen.
Toen zag ik Champagne maar ik weet niet hoe dat op wit staat omdat ik daar geen voorbeelden van kon vinden.
Er zullen vast nog veel meer net niet witte kleuren zijn maar ik kan het zelf niet vinden.
Als jij een foto hebt van een net geen wit sjabrak op jou bonte/witte paard dan zou ik dat heel fijn vinden en als je links hebt naar site's die ze verkopen dan ben ik helemaal gelukkig hahah

Alle reacties met wit op wit kan wel hoor hoef ik niet te lezen want ik heb hem wit op gehad en ik vind het gewoon echt heel erg vies staan zegmaar.
En inderdaad op sommige witte paarden kan het wel maar het eene witte paard is het andere niet

met een zwart jasje is het wel een mooi geheel.