Springteugels met goudkleurige gespen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gydja

Springteugels met goudkleurige gespen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-15 13:12

Gisteren voor mijn verjaardag een nieuw hoofdstel gekregen (Rambo Micklem Multibridle <3) en inmiddels ben ik ook wel een keer toe aan nieuwe teugels. Het leukste zou dan bijpassende teugels zijn. Want zilver met goud kleur combineren vind ik ook niet zo geweldig. Iemand enig idee waar ik springteugels kan kopen met goudkleurige gespen? Ik heb al webshops afgestruind maar als ik ze met goudkleurige gespen vind zijn ze vrij duur en heb weinig keuze. Wil natuurlijk het liefste zo goedkoop mogelijk :') Ik wil geen rubber mijn ervaring is dat het met heel warm weer gaat smelten en het een vieze plakboel word.

tiffani98

Re: Springteugels met goudkleurige gespen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 13:28

kun je de gespen niet zelf vervangen ? of eventueel naar een (schoen)maker sturen? dan koop je ze gewoon met zilveren gespen.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-15 13:43

Punt is dat het midden stuk bij die gesp het leer aan het slijten is. Het tussenstuk is dunner dan de rest van mijn teugels en zou niet graag willen dat dat een keer breekt. En bij het bit heb ik het nooit los gehad bij het andere hoofstel en is heel stroef en gewoon niet mooi meer. Dus vandaar nieuwe teugels.

Naar schoenmaker sturen is ook nog al zo wat. Zo'n gedoe... koop je nieuwe teugels moet je er ook al weer aan laten prutten.

tiffani98

Re: Springteugels met goudkleurige gespen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 14:10

ja ik snap je wel hoor, liever gelijk goede teugels aanschaffen dan. ik hoop dat je ze vindt weet helaas niks voor je.