peesbeschermers in alle soorten en maten, wat nu?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

X_Michelle_X

peesbeschermers in alle soorten en maten, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-15 09:47

Haaj,

Jullie zullen wel denken, weer een peesbeschermer-Topic. Jup..

maar ik ben op zoek naar 2 verschillende soorten, met verschillende eisen. Beide niet duur/2de hands is ook nog een optie.

Peesjes 1: moeten vooral luchtig zijn. Voor de achterbenen (herstellende tussenpeesblessure) voor op de wei (in andere omgeving). Voor de ritjes heb ik crossbeschermers, maar ik zoek voor de op wei wat goedkopers.

Peesjes 2:Voor de voorbenen van een ander paard. Paard heeft een schiefel aan de binnenkant van dr been waar de doorsnee peesbeschermers eindigen. We bandageren nu steeds, maar dat is veel werk en ik zoek hiervoor ook een andere oplossing. Omdat dit niet mijn eigen paard betreft, zoek ik ook weer goedkope bescherming.

Wie o wie weet precies wat ik nodig heb?

Groetjes

MoniekV

Re: peesbeschermers in alle soorten en maten, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:20

Als bij paard 1 crossbeschermers goed bevallen zou je misschien tweedehands kunnen kijken? Bij paard 2 zou ik gaan voor 3-in-1 beschermers of pijpkousen.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-15 10:26

MoniekV schreef:
Als bij paard 1 crossbeschermers goed bevallen zou je misschien tweedehands kunnen kijken? Bij paard 2 zou ik gaan voor 3-in-1 beschermers of pijpkousen.

Bedankt!
Paard 1:
De Dalmar crossbeschermers bevallen goed! Zijn vrijwel alle crossbeschermers goed/uitstekend qua ventilatie?

Paard 2:
De 3 in 1 bieden die wel genoeg bescherming? Bandages zijn nog iets dikker. De pijpkousen heb ik ook aan zitten denken inderdaad! Die zitten ook mooi over de schiefel, maar bieden geen bescherming meer voor de achterkant van het been.