SIngel te lang?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xmarije84

SIngel te lang?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-15 09:32

Hoi allemaal

mijn verzorg pony heeft een veelzijdigheidszadel wat meer neigt naar spingzadel,
echter heb ik het idee dat de singel haar te lang is. aan beide kanten zit de singel in het allerhoogste gaatje. en aan de ene kant zit elastiek en de andere kant niet. doe ik de singel losser krijgen we van die leuke dingen als gisteren dat ik met zadel en al eraf glij. Misschien dan toch een kortere singel halen? is voor een c pony. en de huidige singel is erg groot denk eerder geschikt voor een D/E pony

Fjelle8

Re: SIngel te lang?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:33

Ik zou inderdaad voor een kleinere singel kijken

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:36

Inderdaad, kortere singel aanschaffen :)

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:18

Een kortere singel kopen met of aan 2 kanten elastiek of zonder elastiek.

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:23

Inderdaad een kortere singel halen of even van iemand lenen en kijken of dat beter gaat en welke maat je moet hebben.
Vroeger met die koord singels had ik ook een singel die wat te lang was (gebruikte die als die andere in de was lag) en dan deed ik het gedeelte waar de gespen aan zaten over kruis dan was die net iets korter om hem net dat gaatje te kunnen aansingelen

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 22:08

Koop inderdaad een kortere singel. Ik kies altijd voor een singel waarbij aan beide zijdes minimaal een gaatje over blijft, liefst 2 of 3 (zodat de singel halverwege de singelstoot komt).