Affinity dressage (F2)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jendemen25

Affinity dressage (F2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-15 16:49

Het laatste topic over deze singel kwam uit 2014 voor zover ik kon vinden/zien dus vandaar dat ik er een topic over begin.

Ik heb afgelopen zondag de affinity dressage singel uitgeprobeerd en eindelijk zakte mijn zadel niet steeds naar rechts en geen nieuwe singelwondjes en alles was op z'n plek blijven liggen. Helemaal blij natuurlijk. Bij thuiskomst toch even op google kijken over bevindingen enz, maar ik kwam niet zover... Wel dat er ook een F2 variant is, maar wat houd dit dan in? Een opvolger of een ander type?

Omdat de singel best prijzig is 130 euro wil ik er van alles over weten, al ben ik vrijwel om hoor haha.
Dus brand maar los, en als je er een hebt van 60 cm en je doet er niks mee, wie weet kun je hem aan mij kwijt

Mijnt

Re: Affinity dressage (F2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:00

Ik heb de affinity singel, geloof de F2. Ik weet het verschil er tussen verder niet, ik heb hem gekocht bij een nieuw zadel. Nu heeft mijn haflinger meer ruimte bij zijn voorbenen en ben heel blij met de singel!
Ik heb hem aangeschaft omdat mijn huidige singel te kort bleek en met deze singel blijft het zadel beter liggen op mijn 'ronde' haflinger. Ik heb hem nu iets meer dan een jaar, maak hem regelmatig schoon met wat zadelzeep voor het zweet en zo nu en dan beetje invetten. Hij ziet er nog top uit en is heel soepel :)

jendemen25

Re: Affinity dressage (F2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-15 06:15

Wat fijn om te horen, ik heb een fjord. Dat komt wel aardig over een met de bouw van een Haflinger. Ik heb nog wat singels online bekeken die er erg op lijken. Maar omdat ik deze heb geprobeerd en wat een verschil dat maakte wil ik deze denk ik maar gewoon bestellen. Waar heb jij hem vandaan?