ik heb een licht blauw dekje maar ik vindt de kleur niet mooi op mijn paard zou ik hem kunnen kleuren met bleek gewoon wit maken want ik heb zo ook een dip dye broekje gemaakt dus dan zou dat toch ook moeten gaan met een dekje. heeft iemand dit ooit gedaan en hoe was het resultaat?
Wil je het dekje kleuren of ontkleuren? Wit maken? Met kleuren heb ik wel ervaring. Een licht dekje donkerder maken is geen probleem. Echter is het meestal met nylon garen genaaid, en dat pakt geen verf. Kan wel een leuk effect geven. Bv een lichtblauw dekje donkerblauw verven, en het stiksel blijft lichtblauw... Succes ermee!
Je kan ook in een Facebook groep je dekje te ruil aan bieden voor een dekje met een kleur die je wel leuk vind. Ben je geen geld kwijt en heb je toch een ander dekje
charellelove
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-15 17:46
cobiie schreef:
Bedenk wel dat wanneer je bleek over je dekje gooit, je de levensduur van het dekje ook behoorlijk wat korter maakt.
met bleek word t toch een hele vieze oranje kleur? kan je niet bij de drogist speciale verfpoeder voor in de wasmachine kopen? hebben wij thui staan, en hebben we wel eens kleren mee overgeverfd (is volgensmij ook voor nylon)