Ja, mijn paard heeft vandaag mijn mooie shockemole gesloopt, omdat hij de spiegels in de bak echt te eng vond.
Nu ben ik dus op zoek naar een mooi hoofdstel, geen blingbling, geen kinder of pennyhoofdstel, maar een luxe hoofdstel voor een nog een beetje leuke prijs, max 150 euro.
Ik heb een donkere vos met hele blonde manen. Het is een Welsh Cob. Stoer hoofdstel zou dus ook wel leuk zijn, en stevig. Ik kom vaak hele gave hoofdstellen tegen, maar als je ze zoekt zijn ze natuurlijk onvindbaar.
Heb Divoza en EJ al uitgespit, maar daar is het zo lekker vaag vanaf een foto zonder paardenhoofd.
Daar lijkt me een lichtgekleurd hoofdstel erg mooi bij passen. Zoek je wel een engels hoofdstel?
faunty
Geplaatst: 28-04-15 21:06
, een apart kleurje ? een grijs hooftstel kan super chique zijn . weet alleen niet waar je die kan vinden.
denice
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-15 21:06
Ja, liefst gecombineerde neusriem, bevalt tot nu toe prima.
Ik zoek wel zwart/bruin, geen bizarre dingen, maar gewoon een luxe hoofdstel met een twist zeg maar
Capriootje
Geplaatst: 28-04-15 21:07
Ik vind de Dobert stallmeister heel mooi. Super mooie kwaliteit, super zacht en mooie uitstraling. Ze hebben vaak nog keuze korting, waardoor hij ruim binnen je budget valt.
Die zijn zeker mooi! Vind die onderste ook mooi, maar wil ook met mijn hoofdstel kunnen springen en longeren enzo, dus dan is die denk ik niet zo handig
De Bicolor tijdje terug in Duitsland in shop zien hangen, hier inderdaad niet (meer)
fleur_yen
Geplaatst: 28-04-15 21:37
Die onderste heeft lastige kleuren inderdaad, voor mij ook uiteindelijk de reden geweest om voor een ander hoofdstel te gaan, maar ik vind die afwerking nog steeds erg gaaf haha.
Die bovenste is overigens ook bij divoza te koop geloof ik