Schockemöhle Coventry omgebouwd tot sidepull!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JunkDeLuxe

Schockemöhle Coventry omgebouwd tot sidepull!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-15 17:06

Omdat ik blijf klungelen met de leadrope van mijn bosal (al kreeg ik eerder vandaag een filmpje toegestuurd over een cattle-knoop die daarvoor uitkomst biedt) en al een jaar een gloednieuwe Schockemöhle heb liggen, kwam ik op het lumineuze idee deze om te bouwen naar een sidepull.

Dankzij wat uitleg van een behulpzame facebooker, en een handig ideetje van mijn vriend ivm de ringen om aan het bakstuk te bevestigen, is het imo wel goed gelukt!

Ik heb de sperriem verwijderd, extra gaatje in de bakstukken geprikt, handtas gemold en de ringen er uit gehaald, en klaar was ie!

Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding

Wat vinden jullie er van? :D

Pancake93

Re: Schockemöhle Coventry omgebouwd tot sidepull!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 18:58

Best goed gedaan !!!

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-15 19:16

Dankjewel Pancake93 :-)

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 19:48

Ziet er goed uit! Enige dat ik jammer vind is dat lusje van de sperriem. Voor de rest echt zeer knap gedaan!

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-15 08:05

xLes schreef:
Ziet er goed uit! Enige dat ik jammer vind is dat lusje van de sperriem. Voor de rest echt zeer knap gedaan!

Ja dat hangt er natuurlijk maar te hangen... Ga de sperriem er niet aanhangen, heeft volgens mij ook niet veel nut zo haha, en moest ik het lusje er afhalen, dat ga je volgens mij ook zien... Zoals die gaatjes haha, het eerste was echt super mooi in het midden, bij het tweede schoot mijn tang uit dus die staat al wat schever, aargh -O- Maarja dat moet je al weten voor het te zien haha!

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 08:12

Ziet er netjes uit, maar ik heb niet bepaald ervaring met bitloze hoofdstellen ;) zou je alleen niet de bakstukken aan de bovenkant wat lager hangen, zodat je onderaan iets meer ruimt hebt? Dat lijkt namelijk maar echt nét te passen. Of past dan je neusriem niet meer door het lusje?

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-15 18:53

fleur_yen schreef:
Ziet er netjes uit, maar ik heb niet bepaald ervaring met bitloze hoofdstellen ;) zou je alleen niet de bakstukken aan de bovenkant wat lager hangen, zodat je onderaan iets meer ruimt hebt? Dat lijkt namelijk maar echt nét te passen. Of past dan je neusriem niet meer door het lusje?

Ja ik ben nogal een idioot haha, ik heb gaatjes bijgeknipt ipv de bakstukken gewoon te verlengen :7 :+
Ik heb er nog niet mee gereden, dus voor ik dat doe ga ik de bakstukken idd bovenaan nog iets lager zetten, want dit is idd nipt, dan kan ik ook het originele gaatje gewoon gebruiken :)

ErwinF1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:13

Dat ziet er gaaf uit! Mooi gedaan :)

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:36

Netjes gemaakt, lijkt mooi te passen ook.

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 08:18

Dankjewel allebei! Komend weekend kan ik hem eindelijk eens testen :D

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 10:47

Ik vrees idd ook dat het eraf knippen van het lusje het hoofdstel er echt niet mooier op gaat maken, dat ga je altijd blijven zien.

Ik ben benieuwd naar de test! :D

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 20:05

xLes schreef:
Ik vrees idd ook dat het eraf knippen van het lusje het hoofdstel er echt niet mooier op gaat maken, dat ga je altijd blijven zien.

Ik ben benieuwd naar de test! :D

Idd, nu is het gewoon een ongebruikt lusje, als ik het er af knip gaat het een kapotte neusriem zijn :P
Ik ook haha, vrijdag is het een feestdag hier in BE dus ik weet al wat ik ga doen :D

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 20:07

Lusje kun je natuurlijk altijd netjes bij de schoenmaker weg laten halen! :) Maar, ziet er netjes uit zo!

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 20:46

Joscaa schreef:
Lusje kun je natuurlijk altijd netjes bij de schoenmaker weg laten halen! :) Maar, ziet er netjes uit zo!

Echt? Dan kan hij wat mij betreft de bakstukken vastnaaien op de neusriem haha, kunnen ze zéker niet verschuiven :D