Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
luizentijd weer... ga hem natuurlijk behandelen maar met al die vacht is dat vrijwel onmogelijk KimD schreef:als je gaat scheren moet je meer hebben dan een regendeken, dan moet er iets van grammen in, al is het alleen voor 's nachts. Maar van vacht naar helemaal geen vacht is niet handig.
Je moet uitgaan van de ondermaat, maar omdat ze zo van elkaar verschillen heb je denk ik ergens verkeerd gemeten. Ik ga meestal uit van de ondermaat, dat is het beste. En dan meten van halverwege borst tot achter de billen.
ik heb ook nog wel andere dekens liggen.. maar als het 17 graden is met af en toe regen ga ik hem niet met een weet ik veel hoeveel grams deken op gooien.. ik heb van de midden van de borst tot aan zn kont 100 gemeten en van zn schoft tot aan t puntje van zn staart 65... KimD schreef:Weet ik hoeveel gram is ook een beetje overdreven, maar 50 & 100 gram is wel prettig 's nachts. Overdag kun je hem de deken dan afdoen.