Kieffer Ulla Salzgeber Silverline of ander mooi hoofdstel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ladygiroc

Kieffer Ulla Salzgeber Silverline of ander mooi hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-15 21:50

Vroeger had ik voor mijn eerste pony een Kieffer Ulla Salzgeber goldline hoofdstel, mooi hoofdstel voor een fijn koppie vind ik.
Nu heb ik een nieuwe pony en zoek ik dit zelfde hoofdstel, maar dan de silverline. Ik kan hem alleen nergens vinden -O- -O-

Weet iemand waar je dit hoofdstel nog kunt vinden?

Of een ander mooi hoofdstel met fijne riempjes, pony heeft een fijn koppie dus vind de gemiddelde hoofdstellen te grof. Rondgenaaid heb ik over na zitten denken maar dat wil ik eigenlijk niet.
Pony is roodvos qua kleur en heeft geen wit op het hoofd.

Iemand ideeën? :D

Flevolander

Re: Kieffer Ulla Salzgeber Silverline of ander mooi hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 22:23

Jeetje.. Je bedoelt die met die zilvere of gouden bies over de neusriem en frontriem, met gedeeld kopstuk... Pfoe volgens mij maakt kieffer die al jaren niet meer..

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 22:25

Die worden niet meer gemaakt maar zijn veel gevraagd. Daarom ook bijna niet te vinden. Ik had er een S&T hoofdstel van, die is nog geen dag op internet geweest :+

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-15 06:48

Die bedoel ik inderdaad Flevolander :j ik zag laatst wel de goldline bij de Hyporama in Rotterdam hangen, misschien gevonden op zolder daar hihi. Vandaar ook mijn kleine beetje hoop dat de silverline nog ergens te krijgen was.

Dan maar op zoek naar een hoofdstel met smalle riempjes...

Ipsiedipsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 14:23

Dobert heeft hoofdstellen die je zelf samen kunt stellen. Misschien is dat een optie?