Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
listiglistje schreef:Proberen, ieder paard is anders![]()
Ik heb vanalles gebrobeerd, maar de mijne heeft een moeilijke bek (te gevoelig), die loopt het beste
met een baby HH (dunne stang) met zeemleer eromheen en een happy mouth baby, maar die is eigenlijk net te dik voor hem.
Maar ik zit er zelf over te denken om weer over te stappen op trens, thuis gaat dat heel aardig
alleen is hij daarvoor op vreemd terrein een beetje te enthousiast en dan is het teveel paard voor mij
liespr schreef:listiglistje schreef:Proberen, ieder paard is anders![]()
Ik heb vanalles gebrobeerd, maar de mijne heeft een moeilijke bek (te gevoelig), die loopt het beste
met een baby HH (dunne stang) met zeemleer eromheen en een happy mouth baby, maar die is eigenlijk net te dik voor hem.
Maar ik zit er zelf over te denken om weer over te stappen op trens, thuis gaat dat heel aardig
alleen is hij daarvoor op vreemd terrein een beetje te enthousiast en dan is het teveel paard voor mij
Offtopic, maar is zo'n bit met 2 ringen (1 voor teugels, 1 aan bakstuk) niks voor jou? Dan heb je toch nog een beetje hefboomwerking zonder dat je paard z'n mond vol zit.
http://demandware.edgesuite.net/sits_pod24/dw/image/v2/AATB_PRD/on/demandware.static/Sites-hrznl-Site/Sites-hz-master-catalog/nl_NL/v1429071041550/large/13241.jpg?sw=1200&sh=1200&sfrm=jpg