Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Daar kun je vast heel fijn mee het bos in straks!
EvelienKiss schreef:@smurffie, interessant, dat kan wel eens waar zijn. Zie jij met name spanning in de benen? Ik heb namelijk niet het idee dat ik klem, maar ik heb ze niet los bungelen inderdaad. Ik houd ze om het paard gebogen, om de hulpen te geven. Maar ik ga het uitproberen om ze meer te laten hangen. En in antwoord op je vraag, ik singel strakker aan om het glijden van de pad tegen te gaan. Ik zal ook een andere singel uit proberen, voor het geval het ontspannen niet direct of onvoldoende werkt.

(maar ik rijd een lomp paard die wel eens vergeet dat mijn benen ook langs bomen moeten, en dan is het wel handig wanneer je ze snel kunt optrekken omdat je ze los hebt hangen
) EvelienKiss schreef:@smurffie, interessant, dat kan wel eens waar zijn. Zie jij met name spanning in de benen? Ik heb namelijk niet het idee dat ik klem, maar ik heb ze niet los bungelen inderdaad. Ik houd ze om het paard gebogen, om de hulpen te geven. Maar ik ga het uitproberen om ze meer te laten hangen. En in antwoord op je vraag, ik singel strakker aan om het glijden van de pad tegen te gaan. Ik zal ook een andere singel uit proberen, voor het geval het ontspannen niet direct of onvoldoende werkt.