union de selleries zadel help !!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

bambibambi

union de selleries zadel help !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 20:52

Hallo iedereen!

IK bezit een union de selleries zadel. Ze worden gemaakt in Argentinië, en dat is dan ook het enige wat ik weet. Weet iemand was meer over deze zadel?

Ik heb dit zadel toen goedkoop op de kop getikt. Er moest wel nieuwe vulling in en een singel stoot moest vervangen worden. Nu een jaar later is dit echt nodig. Mijn zadel maker vraagt hier 150 euro voor.

Nu weet ik niks over dit merk zadel en vraag me af of iemand hier wat over weet. Wil weten of het wel waard is om er dan geld in te stoppen.

Hoor graag van jullie!

Leen

Re: union de selleries zadel help !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 21:24

Zadel is pas het waard om er geld in te stoppen als het past. Dus vraag gewoon je zadelmaker/-passer om te kijken of het goed past en of hij het waard vindt.

bambibambi

Re: union de selleries zadel help !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 00:45

Dankje leen, zadel ligt goed, heeft de zadel maker nog naar gekeken. Ik heb hem gebeld om te vragen of hij het waard vond, en dat vond hij lastig te zeggen, aangezien hij het merk niet kent en ik hem goedkoop heb gekocht.

Dankje koudbloedkim
Best lastig want er staat dat het wel wat is, maar ook dat het niks waard is :D
( leuk dat ik je hier ook tegen kom! Erg fan van je filmpjes )

challange

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 12:08

Als het een fijn zadel is en ligt ook nog super goed op je paard en verder in goede staat waarom dan niet??? zou geen nieuw duur zadel kopen als ik dit nog lange tijd goed kan gebruiken. Zou voor de zekerheid de zadelmaker even naar het zadel laten kijken of het verder nog goed bruikbaar is.