Ik ben opzoek naar banden die ik in de trailer kan hangen om mn pony aan vast te zetten, het liefst elastisch maar hoeft niet persé. Ik ben dan opzoek naar roze of een ander leuk kleurtje, dus geen zwarte.
Heb geen idee waar je die met een leuk kleurtje kan vinden, maar ik zou ze in ieder geval niet elastisch nemen.... Ken iemand die een paard had waarbij die elastische knapten en in het oog schoten.... gevolg: ze hebben het paard in moeten laten slapen vanwege niet te stoppen bloedingen...
Verona2000
Geplaatst: 08-04-15 16:37
Banden om je paard aan vast te zetten? Iets meer uitleg? haha
DewiRox
Geplaatst: 08-04-15 16:42
Verona2000 schreef:
Banden om je paard aan vast te zetten? Iets meer uitleg? haha
Ja, doen jullie dat niet met banden dan? Bij ons zitten die bevestigd aan de bovenkap van de trailer, zodat we dat paarden langzaam omhoog kunnen takelen. Veel makkelijker, blijven ze goed stil staan .
Nee, maar ik heb geen idee waar je ze kan vinden met een kleurtje. Zou je ze eventueel niet zelf door een kleurstof heen kunnen halen/wassen.
Starwien
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-15 16:44
Haha ik bedoel van die banden waar je aan de ene kant een normale haak hebt en aan de andere kant een paniekhaak , dus dan zitten die banden met de normale haak ofzo vast aan de trailer en dan met de paniekhaak aan het halster
Ik zet mijn paard gewoon aan een halstertouw vast aan een oog in de zijwand. Ik heb nog nooit gehoord van je paard omhoog takelen aan de kap van je trailer...
Ik wil sowieso van alles roze in mn trailer dus ik lees mee. Vraag me af of dit er überhaupt is.
Starwien
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-15 16:48
Vjestagirl schreef:
Ik zet mijn paard gewoon aan een halstertouw vast aan een oog in de zijwand. Ik heb nog nooit gehoord van je paard omhoog takelen aan de kap van je trailer...
Ik heb ze gezien bij Tentenkamp, maar wist toen nog niet dat we een trailer gingen kopen, anders had ikz e toen wel meegenomen. Dus ben nu opzoek waar ik ze online kan kopen
Sasqiua
Geplaatst: 08-04-15 16:49
Ik heb ze op Equitana in Duitsland in overvloed gezien, in alle mogelijke kleuren. Helaas is dat pas weer over twee jaar. Ze zijn er dus wel, maar waar.. geen idee.