Ik ben op zoek naar iemand die iets aparts voor mij kan maken.
Van mijn overleden paard heb ik een goede pluk staart liggen. Ik ben geen sieradendrager dus het haar laten verwerken in een sieraad is niks voor mij. Een hangertje aan sleutel of tas heeft ook niet echt mijn voorkeur.
Het liefste zou ik een frontriem willen laten maken voor op het hoofdstel van mijn nieuwe paard. Zo kan een deel van hem nog 'praktisch' mee met mijn nieuwe paard, dat idee staat me wel aan!
Mijn idee is dat er in de frontriem geen kettinkje of kralen zijn ingelegd, maar een vlecht uit het haar van mijn paard. Gewoon een bescheiden vlechtje. Maar mijn zoektocht strandt steeds opnieuw. Ik heb nog niemand kunnen vinden die zoiets voor mij zou kunnen maken. Dus tijd om mijn vraag op bokt neer te leggen...
Is er iemand die voor mij een frontriem met een ingelegde vlecht van paardenhaar kan maken?
Hoi, Mijn site en fb pagina staan in mijn onderschrift, kun je mij een pb sturen met wat je zou willen? Misschien heb ik wel een idee wat bij die van jou aansluit!
@starwien: De manier van vlechten vind ik mooi, maar dit is niet wat ik bedoel
@MarloesNatje Ik zie op jouw facebook wel armbanden waar een vlecht OP ligt. Ik zou graag een frontriem willen waar als het ware een sleuf in zit, waar de vlecht in komt te liggen.