Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

MarliesV schreef:Inderdaad bovenstaande is een idee.
Of een halsterhoofdstel zoeken.
Dat zijn hoofdstellen met bitclipjes, daar is het bit dus makkelijk uit te halen. Geen idee alleen of je daar ook bitloos mee kan rijden, hmmmm
MaricoGraphy schreef:Het is dan ook alweer verboden om informatie te vergaren??![]()
Vreemde mensen zijn er hier toch.
Ben alvast blij met de voorstellen van sidepul.
Daarnaast gaat zijn hoofd echt geen maatje cob meer krijgen hoor.
MaricoGraphy schreef:Hoe kan je bij de sidepull dan een bit eraan doen? Ik zie het niet goed op google foto's.
Anoniem schreef:MaricoGraphy schreef:Het is dan ook alweer verboden om informatie te vergaren??![]()
Vreemde mensen zijn er hier toch.
Ben alvast blij met de voorstellen van sidepul.
Daarnaast gaat zijn hoofd echt geen maatje cob meer krijgen hoor.
Och, paarden kunnen je verbazen hoor. M'n moeder heeft een paard waarvan ze in het begin dacht dat ie ook niet zo groot zou worden; inmiddels maatje (kleine) Extra Full (of een ruim vallende Full op z'n groostst) qua hoofdstel, dus een maatje Cob zou best wel eens kunnen verassen hoor.
Dat ie dat nu niet past is logisch, het is een guppy. Nogal logisch dat ie dan niet hetzelfde halster past als een fjord en haflinger.
Informatie vergaren is het probleem niet, maar ik vraag me net als anderen wel terecht af of je het daadwerkelijk op enkel informatie vergaren houdt. Laat 'm eerst maar uitgroeien en uitspelen, dan kan je daarna altijd kijken of je daadwerkelijk een maatje pony nodig hebt of dat ie dan toch; verassing, een maatje Cob nodig heeft. Ik dacht dat mijn vorige pony ook een maatje Pony had qua halsters & hoofdstellen en dat was toch wel heel krap. Wacht het eerst maar af...
Als je voor allebei de opties wilt kunnen kiezen zou ik toch gaan voor een micklem multibridle, misschien dat ze hem op speciaal verzoek in kunnen korten tegen die tijd of als ie niet blijkt te passe nermee naar een ouderwetse zadelmakerij, waar ze nog aan leerbewerking doen.
Dus daarom doe ik dat nu al vast kan ik misschien een leuke tweedehandsje op de kop tikken. Ik heb voor mijn haflinger ook al een tweedehands ideal mentuig op de kop getikt (een jaar geleden al) ik vermoed dat ze daar wel in gaat passen, heb die ook niet gebruikt nog hoor maar zo kun je beetje bij beetje alles bij 1 sparen zonder dat er dan opeens 1 klap geld uit moet. En wanneer ze dan dadelijk beleerd gaat worden, dan heb ik alles al. Prima toch?
muntdrop schreef:Natuurlijk haha, maar dat veranderd wel meteen de toon van je bericht, dus vandaar dat ik het me afvroeg.
Ik fantaseer vaak genoeg over de toekomst namelijk. Ik weet al precies wat voor katten ik over 10 jaar wil, wat voor boom in de achtertuin en welke kleur ik de muur zou willen verven. Alleen maar leuk om je met dat soort dingen bezig te houden toch.
Fantaseren is altijd leuk, wel met een realistische noot erin natuurlijk