Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
?
breekt helemaal niet als ze ergens vast komen te zitten en mag je ze dus nooit mee alleen achterlaten of vastzetten.
Floor_x schreef:Wat dacht je van een touwhalster? Dit zit als je het goed doet redelijk strak, waardoor het vrij moeilijk wordt om ergens achter te blijven hangen ook al gaat het maar om een half uurtje. Zit je ook niet met metalen ringen die ergens achter kunnen blijven hangen, en in de wei lekker af?
EDIT: Bedoel natuurlijk niet strak, maar goed aansluitend op het hoofd van het paard
sorry voor de verwarring
. Ik heb een paard dat hangt en hij heeft er al een stuk of tien versleten - ze breken gewoon op de metalen verbindingsstukken. Een strotouwtje kan inderdaad ook altijd
ChristaB schreef:Heb je zoveel haken in je stal dan. Zou ik dat eerst maar aanpakken.
just_kiki schreef:ChristaB schreef:Heb je zoveel haken in je stal dan. Zou ik dat eerst maar aanpakken.
hoor je mij dit zeggen?
![]()
CharlotteJay, dat is ook een goed idee zeg! maar als het paard in paniek is gaat het hoofd naar boven, zou het halster dan alsnog achter de oren niet vast blijven hangen?
Marleen_a_a, maar leer scheurt/knapt dus ook bij paniek?