Hoe valt de nika deken met halve hals? Heeft iemand een foto

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie050

Hoe valt de nika deken met halve hals? Heeft iemand een foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-15 19:31

Hallo,

Ik ben op zoek naar een vliegendeken voor een paard met brede borst.

Op de bokt markt staat een nika deken met halve hals.

Hoe vallen deze dekens?
Heeft iemand een foto van deze deken op een paard?

Ook wil ik graag weten hoe de halve hals zit.

Dankjewel

gr
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 29-03-15 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 19:34

Nika dekens vallen groot.

Mijn paard heeft van dekenmaat 185. Altijd 185 en nooit problemen gehad, paste altijd prima.
Ik heb dan een Nika gekocht, ook 185 en moeten terug wegdoen. Deken viel veel te groot, leek eerder een 195...

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 10:06

xLes schreef:
Nika dekens vallen groot.

Mijn paard heeft van dekenmaat 185. Altijd 185 en nooit problemen gehad, paste altijd prima.
Ik heb dan een Nika gekocht, ook 185 en moeten terug wegdoen. Deken viel veel te groot, leek eerder een 195...

Dat vind ik juist weer niet :') ik heb zowel de 215 - 195 en 185 (zelfde deken, 3 maten) gekocht voor de paarden en ze waren eigenlijks zoals de andere dekens.
Paard met hoge schoft heb ik ook een halve hals deken gehad, die heb ik na een week eraf gehaald.
De heel schoft ging kapot door de halve hals.
Bij mijn andere paard, heb ik er ook eentje gehad maar het beviel me toch niet zo, bleef te veel opstaan waardoor de onderdeken zich vol zoog met de regen.
Ik kocht gewoon zonder of met hele (losse) hals bij Nika, het zijn prima dekens.