Ik snap het niet: waarom DHH Renoir nergens meer te koop?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Wiwabalia

Ik snap het niet: waarom DHH Renoir nergens meer te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 13:47

Hallo Bokkers,

Ik vraag me dit echt af... zoals ik om me heen hoor en ook als je de Bokt markt afzoekt, merk je dat dit 1 van de geliefde hoofdstellen is: de DHH Renoir.

Zelf ook fan van dit hoofdstel, zacht onderlegd, past fijn op mijn paard en de brede neusriem natuurlijk.
Bij toeval eentje tegen het lijf gelopen, nu een tweede aangeschaft, maar man, man, heb stad en land af moeten zoeken voor een (ongebruikt) exemplaar.

Omdat ze zo moeilijk te krijgen zijn, ben ik ook gaan zoeken wat ik dan wel wilde, en een hoofdstel die erop leek, dat was de BR Eston (denk ik, alleen op i-net gezien), echter betaal je dan weer bijna de volle 200 euro, of een normaal hoofdstel en dan een Rossner neusriem (ook 5 cm) maar dat leder vind ik te stug en sluit niet mooi aan..

Maar wat ik me dus afvraag; waarom een product wat zo succesvol is, uit de markt halen? Aangezien 'ie nergens meer te koop is..

Dit omdat ik ook marketing studeer en er echt niet bij kan..

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 12:02

Het was een limited edition en niet meer leverbaar.

Eponia biedt o.a. vergelijkbare DHH hoofdstellen aan met eenzelfde brede neusriem.

Mioux

Re: Ik snap het niet: waarom DHH Renoir nergens meer te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 12:17