strak wedstrijd jasje en witte rijbroek?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

anneeex

strak wedstrijd jasje en witte rijbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 16:54

ik zoek een straks zwart of grijs wedstrijdjasje het merk maakt niet uit als het jasje maar strak zit en niet al te lang is, de prijs maakt niet uit maar niet boven 300 ongeveer.

ik zoek ook nog een fijne witte rijbroek met een goede pasvorm het merk en de prijs maakt niet uit maar er moet wel een leren zit vlak in zitten of met X-GRIP ( wat is jullie ervaring hier mee?) en liefste niet boven 100/150
:)
Laatst bijgewerkt door anneeex op 25-03-15 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt

elkedortmans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 16:57

Iago rijbroeken! ook nog een leuk prijsje en zit mooi strak en met grip-system. Erg fijn. (kun je vinden bij Divoza)
Voor jasje zou ik dan gaan voor een spooks of animo als je een goed maar ook aansluitend jasje wilt vinden.

Zoefferd

Re: strak wedstrijd jasje en witte rijbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 17:01

Volgens mij verschilt dat wel hoor, bij de ene zit animo aangesloten en de ander misschien wel Harry's Horse. Je moet gewoon even naar de winkel gaan en daar passen en even kijken.

Zelf vind ik HKM wedstrijdbroeken heel fijn zitten! :)

Muffin_Mmm

Re: strak wedstrijd jasje en witte rijbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:47

Voor de witte rijbroek is Pikeur erg aan te raden! Ik vind ze persoonlijk erg fijn zitten. Maar dan ben je toch al gemakkelijk iets rond de 150 - 175 euro kwijt, zelf vind ik dat het geld zeker en vast waard!
:)