Nika hoofdstellen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xjessiesl

Nika hoofdstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 20:53

Hallo Allemaal,

Ik was/ben dus opzoek naar een nieuw hoofdstel. Uiteindelijk een gevonden bij Nika. Het gaat om een wit onderlegd hoofdstel, niet rondgenaaid. Nu heb ik een beetje gezocht, maar kon niet zoveel informatie er over vinden. Nu is dus mijn vraag. Is de kwaliteit goed? Vallen ze normaal/groot/klein? Is de service een beetje netjes? Voor diegene die het hoofdstel bijvoorbeeld te groot hebben gekocht.

Groetjes,
Jessie.

anke_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 22:06

ik heb vandaag toevallig 1 in de hand gehad. voelde wel goed aan! mooie hoofdstellen met goede teugel en voor een kleine prijs. pasvorm is volgens mij normaal. alleen bij de rondgedraaide was het moeilijk de neusriem op de goede plek te houden! over de service waren ze te spreken 's avonds besteld binnen 2 werkdagen hadden ze hem thuis. verdere service niks over gehoord. Zit zelf ook te twijfelen om hem te bestellen. :o

xjessiesl

Re: Nika hoofdstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-15 22:40

Dankjewel voor je reactie. Ga hem denk ik bestellen! :)

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 09:15

Heb jij hem al besteld?
Wil graag de rondgenaaide bestellen.
Ben opzoek naar een Rondgenaaid hoofdstel met wit onderlegde neusriem voor een normale prijs en toen kwam ik uit bij nika

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 19:17

Ja, ik had hem besteld. Raad hem niemand aan, klantenservice ben ik niet over te spreken. Mevrouw schoot meteen in de verdediging toen we probeerde uit te leggen dat het hoofdstel totaal geen kwaliteit had, 1 van de riempjes had ik 1 keer door de lus gehaald en ging in 2 delen. Beetje lastig uit te leggen, uiteindelijk terug gestuurd. Bleek dat ik toch echt gelijk had. Hoofdstel was niet fatsoenlijk in kwaliteit, lag niet aan mij. Dus ik kon kiezen of ik een nieuwe wilde / geld terug. Natuurlijk geld terug, werd namelijk gezegt dat het aan de fabriek lag. Maar ik had liever mijn geld terug, dat is pas laat weer gestort op mijn rekening. Ik raad hypostore aan, om daar je hoofdstel te halen.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 19:21

Wat raar van de slechte service! Ik had een vliegendeken daar gekocht. Fijne kwaliteit en goede service!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 19:25

Wat is " laat terug gestort" dan? Je hebt wel het geld terug dus in principe nog netjes afgehandeld.

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 20:36

Na 1 week had ik het nog niet. Ik heb zelf nog een extra mailtje moeten sturen als herrinering dat het geld gestort moet worden. Na dat extra mailtje had ik het binnen een paar dagen binnen.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 20:38

Wat ben jij ongeduldig :o je weet dat ze daar wettelijk een maand tijd voor hebben he...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 21:25

Haha dat is niet laat, dat is heel normaal. Prima afgehandeld dus niks slechte service.

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 21:28

Dat wist ik niet, excuses dan. Maar aan de telefoon, daar was ze wel heel verdedigend en bedreigd terwijl we het gewoon normaal probeerde uit te leggen. Eerst zou ik mijn geld ook nog niet terug krijgen. Daar hebben we toch best wat voor moeten doen. Verder heb ik geen zin om hier over in een discussie te gaan, het is mijn mening.

Dekens zijn goed, maar hoofdstellen ben ik niet weg van.

Het terug storten van het geld duurde langer dan 14 dagen zie ik net, niet helemaal goed verwoord hierboven. Anders had ik geen mail gestuurd.

Dit doet er verder ook niet toe, maar vind de kwaliteit van het hoofdstel verder niet goed.