Sommige van jullie hebben mijn andere topic over de sarcoïden van Reno al gelezen. Nu is het zo dat het vliegenseizoen voor de deur staat en dat niet prettig is voor een paard met een (open) wond.
([MD] Niet één Sarcoïd, maar twee sarcoïden, van ontdekking tot..)
Reno heeft namelijk twee sarcoïden in zijn oksel, die zich flink wat huid hebben toegeëigend. Als alles goed verloopt zullen deze door de zalf die ik gesmeerd heb 'eruit vallen' en een flinke wond achterlaten wat een lange tijd nodig zal hebben om te kunnen genezen. Daarna zullen we zien hoe het proces verder zal gaan.
Anyway, Reno is al snel chagrijnig als het op vliegen aankomt en dat zal nu nog een tikkeltje erger zijn, dus ik ben opzoek naar een lange vliegendeken. Daarmee bedoel ik een deken die redelijk ver over de benen valt aangezien de wond zich in een oksel bevind.
Van de winter heb ik dekens gehad van het Epplejeck huismerk, waar ik zeer tevreden over ben. Goede kwaliteit, stevig, niet te duur en vooral een goede pasvorm.
Maar nu ben ik op zoek naar meningen over deze deken of suggesties voor andere dekens die ver over de benen vallen.
Laatst bijgewerkt door KimD op 23-03-15 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt