Veredus Carbon Vento beschermers

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Liesje89

Veredus Carbon Vento beschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 11:58

Van te voren wil ik graag kwijt dat het niet de bedoeling is om hier een welles-nietes topic van te maken over het wel of niet gebruiken van peesbeschermers. Voor die discussie zijn er tal van andere topics waar je je ei volledig in kwijt kunt ;)

Dan nu to the point :D
Ik ben me aan het orienteren op goede beschermers die ook best wat mogen kosten. Voor mijn doel komen de Veredus Carbon Vento het beste uit de bus na aardig wat research, maar misschien heb ik nog wat over het oog gezien. Ik ben op zoek naar een stevige, gebruiksvriendelijke peesbeschermer die best een klap van buitenaf kan hebben, die ook nog eens goed ventileert én (omwille van mijn tuig....) hij moet BRUIN zijn. Ik wil er weinig onderhoud aan hebben en hem het liefste gewoon in de wasmachien kunnen mikken, en anders af kunnen doen met een simpele vochtige doek. Ik ben geen poetser en leren beschermers zijn bij mij niet lang gelukkig, ook ivm eventuele uitstapjes naar het strand waarbij ik zéker bescherming om wil hebben en niet daarna mijn wit uitgeslagen beschemers kan gaan zitten boenen met schoensmeer.

Twijfelpunt is een beetje de veel voordeligere Zandona beschermer, al heb ik het idee dat over de Veredus veel meer is nagedacht qua opbouw en ontwikkeling.

De vraag is dus eigenlijk; hoe bevallen de Veredussen, en zie ik eventueel nog iets over het hoofd?

Chantal87

Re: Veredus Carbon Vento beschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 13:19

Ik vind het fijne beschermers die mooi om het been vallen en makkelijk in gebruik zijn. Vuil blijft er niet echt aan hangen wat makkelijk is met schoonmaken. Ik gooi ze niet in de wasmachine, maar eens in de zoveel tijd even onder het water met een zachte borstel en ze zijn weer als nieuw. Het enige minpuntje vind ik dat de benen er toch nog best warm onderuit komen. Onder mijn andere beschermers van TriZone blijven ze veel koeler.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 21:55

Toch nog vrij warm.. Dat is niet de bedoeling :\
welke TriZone beschermers gebruik jij?

Chantal87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 23:04

Ik gebruik de TriZone allsports beschermer maar deze heeft geen harde buitenschaal. Al moeten ze wel alle klappen op moeten kunnen vangen door het het soort materiaal wat er is gebruikt. Ik heb er ook nog geen beschadigingen op.
Bij deze beschermers blijven zijn benen mooi koel, terwijl hij anders hele warme benen heeft. Ze zijn er ook in het bruin.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 23:10

Bedankt! Ik ga er eens naar kijken :)