Dan nu to the point

Ik ben me aan het orienteren op goede beschermers die ook best wat mogen kosten. Voor mijn doel komen de Veredus Carbon Vento het beste uit de bus na aardig wat research, maar misschien heb ik nog wat over het oog gezien. Ik ben op zoek naar een stevige, gebruiksvriendelijke peesbeschermer die best een klap van buitenaf kan hebben, die ook nog eens goed ventileert én (omwille van mijn tuig....) hij moet BRUIN zijn. Ik wil er weinig onderhoud aan hebben en hem het liefste gewoon in de wasmachien kunnen mikken, en anders af kunnen doen met een simpele vochtige doek. Ik ben geen poetser en leren beschermers zijn bij mij niet lang gelukkig, ook ivm eventuele uitstapjes naar het strand waarbij ik zéker bescherming om wil hebben en niet daarna mijn wit uitgeslagen beschemers kan gaan zitten boenen met schoensmeer.
Twijfelpunt is een beetje de veel voordeligere Zandona beschermer, al heb ik het idee dat over de Veredus veel meer is nagedacht qua opbouw en ontwikkeling.
De vraag is dus eigenlijk; hoe bevallen de Veredussen, en zie ik eventueel nog iets over het hoofd?