Ik zit een beetje met een klein 'probleempje' om het zo maar te noemen.
Ik rijd nu voor ongeveer een jaar op een bijrijdpaard, en die heeft nu ongeveer een half jaar een nieuw zadel. Een super fijn zadel, maar het probleem is dat er niet zo'n lusje aan het zadel zit waar ik de rest van mijn beugelriem kwijt kan. Tijdens het rijden gaat de beugelriem dan voor m'n been langs naast mijn knie ongeveer en gaat dan dubbel zitten en klapperen, wat niet heel erg fijn is
.Naast mij en de eigenaresse rijdt er ook nog een ander meisje (die erg lang is) dus inkorten is geen optie.
Ook kan ik het resterende beugelriem niet achter het zadelblad doen (zie afbeelding)

Hier kun je zien dat zodra je singel vast zit, je het blad niet meer 'omhoog' kunt doen.
Toen zat ik te denken om misschien van die beugelriemhoezen te kopen, maar omdat de eigenaresse zei dat zij niet zo'n last had van de zwapperende beugelriemen had ik het idee maar weer even langs de kant gelegd. Ook vanwege het feit dat de beugelriemen elke dag weer versteld moeten worden omdat er drie verschillende mensen op rijden en het lijkt me niet handig i.v.m. die beugelriemhoezen.
Ik hoor graag jullie suggesties, of dat die beugelriemhoezen misschien toch een uitkomst zijn.
Groetjes, Catoohh
Die beugelriemhoezen zijn erg handig hoor!
even zoeken voor je
)