wintec zadelmaker Friesland?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Calimero_

wintec zadelmaker Friesland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 09:47

Hallo,

Aangezien ik twijfel of mijn wintec met nog wel goed ligt ben ik opzoek naar een zadelmaker in Friesland of die naar Friesland wil komen die verstand van wintec zadels heeft en bomen en easy change mee kan nemen en hem op maat kan maken voor mij. Maar in mijn zoektocht kom ik tot nu toe niet zo ver.

Kan iemand mij helpen?

sjouk_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 10:03

Het tweespan in Boornbergum verkoopt wintec en Marian die daar de zadels aanpast en opvult doet ook Wintec. Zij heeft ook bij ons bij de wintec al een de boom vervangen en de kussens gevuld.

Calimero_

Re: wintec zadelmaker Friesland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 10:36

Bedankt voor de tip. ik heb ze net gebeld en zij zeggen ze mijn cair zadel gewoon aan kunnen passen terwijl ik meende dat dat niet kan. Dus nu begin ik te twijfelen.

sjouk_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 11:10

Cair is zeker wel aan te passen, daar zijn specials opvulstukken voor verkrijgbaar. Ik zou zeker overwegen om ze te laten komen. Marian past alleen iets aan als ze zeker weet dat dat gaat. Als het niet past geeft ze dat ook eerlijk aan.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 11:15

Piaffe ruitersport?

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 11:44

Ik heb twee wintec zadels met cair en deze zijn idd deels aan te passen. Er zit namelijk niet door het hele zadel cair, maar ook delen welke nog wat op te vullen zijn bv. Daarbij heeft wintec ook zogenaamde shims waarmee je kunt finetunen zeg maar. Dus al met al is een wintec zadel zeker aan te passen en op te vullen :-)

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 12:39

sjouk_L schreef:
Cair is zeker wel aan te passen, daar zijn specials opvulstukken voor verkrijgbaar. Ik zou zeker overwegen om ze te laten komen. Marian past alleen iets aan als ze zeker weet dat dat gaat. Als het niet past geeft ze dat ook eerlijk aan.

opvulstukken wist ik maar ze zij het echt als opvullen en niet met die opvulstukken.
jammer dat ze niet heel klantvriendelijk zijn. kan pas over een maand en liever op een datum dat ze in de buurt zijn maar het scheelt niks in voorrijkosten.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 13:29

Larisa van Boer & Peerd