Voor het veelzijdigheids zadel van mij VP ben ik op zoek naar nieuwe beugels, want de oude die er aan hangen zijn erg aan vervanging toe. Ik gebruik dit zadel voornamelijk voor buiten rijden. Ik gebruikte het ook voor springen, maar dat mogen we voorlopig even niet meer ivm blessure. In de bak gebruik ik verder meestal DR zadel.
Nou krijg ik ooit na een flinke buitenrit best wat last van mijn enkels, knieen en heupen. Mijn linker heup is sowieso al niet denderend... En nou las ik dus over sprenger beugels.
Maarja. De prijs. Voor een arme student die bij de McDonalds werkt als bijbaan niet echt haalbaar. Tevens weet ik ook niet 100% zeker of de beugels wel bevallen, en dan zit ik met een paar dure sprengers

Nou was ik wat aan het rondkijken en vond ik deze beugels : http://paardengruiter.nl/winkel/beugels ... ls-4-flex/
Op zich ziet de site e.d. er erg professioneel uit, en ik vind de kleurtjes ook wel heel erg leuk

Nou vroeg ik me af of er iemand is die ervaring heeft met deze beugels. Wat ik me voornamelijk afvraag is of ze flexibel genoeg zijn. Sinds ik van andere 'namaak' flex beugels gehoord heb dat ze zo stroef zijn dat het 'flex' ver te zoeken is.
Ik hoor het graag van jullie, evt andere betaalbare suggesties zijn ook welkom!
Liefs, Renee