Aangezien mijn BR springschoenen strass na 1 keer gebruiken al een scheur in zat, wou ik de Harry's Horse Flag wel proberen. Heeft er iemand ervaring met deze springschoenen?
Ja tot nu toe geen probleem.alleen de maat is beetje stom. Of mn huidigr springschoenen vallen groter.heb maat L maar als ik m op mn huidige springschoenen leg dan scheelt t bijna anderhalve cm (stukje klittenband is korter) dus ik twijfel of ik de maat xl moet gaan kopen. Maar heb er ook nog niet echt vaak mee gereden.vergeet ze om te doen.
Doen goed hun werk en zien er mooi uit. Verf slijt er na een tijdje wel wat af maar niet storend.
Ik vind eskadron wel een stuk langer mee gaan, hebben het bij mij 3 jaar volgehouden. Regelmatig gebruikt. Heb toen nieuwe gekocht omdat het merkje eraf ging
ED -> HAR aangezien ED voor paardgerelateerde diensten bedoeld is.
Gentlegiant
Geplaatst: 02-03-15 22:50
Ik heb ze ook verschillende Ze vallen idd erg klein heb bij alle paarden een maatje groter moeten kopen dan ik normaal heb
Neopreen ging hier n week mee deze gaan echt maanden mee Door het "plastic" laagje aan de buiten kant en dat ze aan alle zeiden goe afgestikt zijn
Bij de M'etjes gaat nu wel iets de verf eraf na maanden intensief gebruik(gekocht mei 2014) de L en xl heb ik sinds begin november en zijn echt nog punt gaaf Echt een aanrader zeker als je prijs kwaliteit gaat vergelijken
Hier had ik eerst de neopreen van de ej en die leefde echt net n week als het dat al was
Die br met strass heb ik hier ook liggen maar wat een klote dingen na een half uurtje scheurde ze al bij de stras en t volgende paard wat ze omhad haalde ik ze eraf en zat de halve bak in de spring schoen...