Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Icrack schreef:Zijn de meeste Bucas dekens niet voorzien van fleece aan de binnenkant? Ik heb geen ervaring met de Bucas, maar heb je niet dat bv met het verharen alles er in blijft hangen?
Deze aanname mijnerzijds heeft mij altijd afgehouden van Bucas, maar hoor graag dat ik het mis heb
Icrack schreef:Zijn de meeste Bucas dekens niet voorzien van fleece aan de binnenkant? Ik heb geen ervaring met de Bucas, maar heb je niet dat bv met het verharen alles er in blijft hangen?
Deze aanname mijnerzijds heeft mij altijd afgehouden van Bucas, maar hoor graag dat ik het mis heb
mystery1980 schreef:ik heb wel de juiste maat, heeft er vorige winter zonder problemen de hele winter op gelegen zonder schuurplekken namelijk en ben over de deken op zich erg tevreden. Maar paard heeft artrose in het si gewricht en loopt dus linksachter anders dan rechtsachter. Waardoor er bovenop zijn kont een soort bultje ontstaat, hier krijgt hij een schuurplek en vandaaruit trekt de deken voor, dus bij zijn hals aan 1 kant. Dacht er nu een deken bij te kopen om de irritatie plekken af te wisselen, want er is denk ik geen deken die helemaal niet schuurt bij hem.