Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ik heb geen idee hoe de jury kijkt, maar mij lijken het de betere ruiters....! Janneke2 schreef:ik heb geen idee hoe de jury kijkt, maar mij lijken het de betere ruiters....!
_Zsazsa_ schreef:Janneke2 schreef:ik heb geen idee hoe de jury kijkt, maar mij lijken het de betere ruiters....!
Waarom? Door de sperriem ligt het bit stiller in de mond. Ik ben juist geen fan van geen sperriem bij een hoge neusriem. En veel paarden gaan ook juist extra met het bit spelen zonder sperriem wat weer kan ogen als onrustig in de mond.
Maar er zijn indd paarden die een sperriem niet waarderen. Volgens mij mag je tegenwoordig ook gewoon met lusje eraan starten. Oogt wel slordig vind ik persoonlijk.
_Zsazsa_ schreef:Janneke2 schreef:ik heb geen idee hoe de jury kijkt, maar mij lijken het de betere ruiters....!
Waarom? Door de sperriem ligt het bit stiller in de mond. Ik ben juist geen fan van geen sperriem bij een hoge neusriem.
Citaat:En veel paarden gaan ook juist extra met het bit spelen zonder sperriem wat weer kan ogen als onrustig in de mond.
.
.