Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.
Ik heb nog geen 3 maanden geleden een Rambo original turnout lite met leg arches besteld voor mijn pony. Ik heb voor mijn paarden alleen maar dekens van horseware, en ik ben hier altijd tevreden over geweest. Voor mijn paard heb ik ook de Rambo turnout lite( maar dan de "oude" versie, zonder leg arches) Deze deken is al ruim 1,5 jaar helemaal waterdicht.
Echter de rambo deken van mijn pony heeft van de week gelekt, over de gehele bovenzijde. Ik baal hier verschrikkelijk van. Ik heb juist de rambo gekocht omdat dit de beste deken zou zijn, en ik me dus niet druk hoef te maken of mijn pony nat wordt.
Ik heb de deken bestel bij Agradi. Ik heb telefonisch en mailcontact met ze gehad, maar ze geven me echt het idee dat ze totaal niet weten waar ze mee bezig zijn. na lang hellen krijg ik er hakkelend uit dat ik de deken maar retour moet sturen zodat zij hem kunnen testen. Alleen heb ik hier geen vertrouwen in, zeker niet nadat ik ben gaan zoeken naar ervaringen met de klantenservice van Agradi.
Ik heb de deken geregistreerd bij horseware, kan ik via daar ook aanspraak maken op de garantie? Hoe ik dit zou moeten doen is mij niet duidelijk.
dit is de deken waar het om gaat:

Hier een foto van mijn natte deken:

Deken is verder niet beschadigd, niet gewassen, helemaal niks.
Bedankt voor het lezen, ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Ik heb ook al 2 bucas dekens die gelekt hebben, helaas. Ook enkele amigo's maar deze gingen na verloop van tijd ook lekken. Daarom dacht ik, probeer de Rambo eens, omdat er gezegd wordt dat deze het beste is. De Rambo die ik op mijn paard heb liggen is super, komt geen druppeltje doorheen. Alleen die van mijn pony helaas niet. Ik heb alleen maar dekens van Horseware ivm de fijne pasvorm. Ik heb ze allemaal al geprobeerd.