Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Er staat namelijk ook niets in de omschrijving dat dit bit tongvrijheid zou geven of anatomisch zou zijn. Als dat wel zo zou zijn, zou dat erbij moeten staan.
. Heb met een verkoper (stubeninsky) overlegd en die gaf aan dat door die boog er zeker meer tong vrijheid kwam. Kon ik me ook wel voorstellen. Omdat de foto op hun site er zo anders uitziet heb ik de foto vd zijkant er bij gezet, anders is het nog al een vertekend beeld idd rije. Dit bit was zo'n 60 euro, daar wil ik een beetje bij in de buurt blijven. Myler 4 ziet er prettig uit maar is ongebroken, toch? Bitfitter is zeker een optie galaxyfizzy schreef:Mijn paard heeft een dikke tong en vlezige dikke lippenBij hem ligt de Myler level 2 MB04 goed in zijn mond, tongvrijheid en het bit is niet te dik. Ik mis op de website bij Stubben de dikte van het bit, maar misschien kijk ik er overheen? Mocht het er echt niet bij staan dan vind ik dat onbegrijpelijk, de dikte van het bit is van wezenlijk belang.