tekna club zadel. Ervaringen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

melissapupa

tekna club zadel. Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 16:49

hallo.
ik wil graag een tekna club zadel gaan kopen.
heeft iemand toevallig ervaringen, ik hoor het graag :j

Perryx

Re: tekna club zadel. Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 10:51

Misschien even een foto er bij plaatsen om welk zadel het gaat, ik heb een tekna dressuurzadel gepast op mijn paard deze leek mij heel erg fijn! maar paste jammer genoeg niet op mijn paard.. anders had ik hem zeker genomen .. Niks mis dus met Tekna , goede zadels.

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-15 18:52

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-15 09:09

niemand meer?

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 11:38

Het club zadel zadel heeft foam in de kussens, bij de andere Tekna zadels zit een combi van wol en latex. Foam kan je niet aanpassen de andere vullingen wel.

Paarden199

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 11:42

Ik heb dit zadel nu en het is na 3 x al ernstig ingezakt. En hij zit ook erg hard. Ik ben er dan ook niet zo blij mee als ik had gehoopt en je kan hem indd niet opvullen... GEEN aanrader dus.

De verkoper van de paardenwinkel in CUIJK heeft ons voorgelogen over de vulling, zij zei dat je hem gewoon kon opvullen. Wat dus nu 2 weken later niet zo blijkt te zijn en ze weigert hem terug te nemen.

NibbitLotus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 13:28

Ik heb een Tekna dressuurzadel voor mijn Appaloosa merrie. Erg fijn zadel, ben zelf heel kieskeurig qua dressuurzadels (springruiter) maar vond deze vanaf begin af aan fijn zitten!

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 18:30

Kimnl schreef:
Ik heb dit zadel nu en het is na 3 x al ernstig ingezakt. En hij zit ook erg hard. Ik ben er dan ook niet zo blij mee als ik had gehoopt en je kan hem indd niet opvullen... GEEN aanrader dus.

De verkoper van de paardenwinkel in CUIJK heeft ons voorgelogen over de vulling, zij zei dat je hem gewoon kon opvullen. Wat dus nu 2 weken later niet zo blijkt te zijn en ze weigert hem terug te nemen.

Kan je de volledige vulling er niet laten uithalen en vervangen door wol? Kost je wel even wat, maar dan heb je niet voor niets je zadel gekocht.

Ik heb ook een dressuurzadel, ben er erg tevreden over. Club heb ik geen ervaringen mee.

Paarden199

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 21:52

Ja dat zou inderdaad kunnen maar hij is voor ons paard ook te lang dus bij ons gaat hij iig de verkoop in. En aangezien we netjes binnen de 14 dagen belden naar de winkel hadden we ook verwacht dat hij gewoon terug kon. Maar helaas weigerde ze hem terug te nemen om vage redenen.

Maar volgens mijn zadelmaker is het normaal dat het iets inzakt dat foam maar helaas is dat teveel voor mijn paard.

Dus mocht je het zadel toch willen kopen, wij hebben hem te koop staan voor € 265,00 of een goed bod.

En ik heb even verder gezocht en je blijkt hem wel te kunnen laten vullen met schuim/foam alleen niet alle zadelmakers doen dit en indd wat Leen zegt.

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-15 18:59

wij kopen iig nieuw maar bedankt voor het aanbod:)