Hierbij even een vraagje over de vierkante Barefoot Ride-On Pad, de trail versie. Ik ben namelijk al een heeeleee tijd op zoek naar een BF bbp, maar dan de standaard versie. Wil hem voorlopig namelijk gewoon voor in de bak gebruiken en nog niet echt buiten (als ik de verleiding kan weerstaan
). Maar ik vroeg me af wat de ervaringen met de trail-versie zijn. Ik zoek namelijk 2ehands naar de bbp en kreeg de vierkante aangeboden van iemand, maar zo eentje heb ik nog nooit onder m'n kont gehad. Merk je verschil wat betreft de druk verdeling? Ik zag namelijk dat de 'kussentjes' wat anders verdeelt zijn ivm het zakje/tasje achteraan.
Kun je ook nog steeds zadeltassen aan de bbp bevestigen of wordt dit dan onhandig? Kun je er ook nog steeds zo'n Barefoot schapenzittingtje op bevestigen (mocht ik dat ooit is wil hebben..)?
Is hij even fijn in gebruik in de bak als buiten of... Gaat hij bijvoorbeeld sneller schuiven? Of schuiven ze helemaal niet?(en dan bedoel ik meer eigenlijk dat hij achteraan waar het tasje zit los komt van de buik etc, met een standaard bbp zit alles natuurlijk aangesloten omdat je alleen een zit-gedeelte hebt) ... Idk.
Best een aantal vragen die door mijn hoofd spoken, wil het graag in 1x goed doen. Ik weet ook niet of mijn vragen reeël zijn maar dat hoor ik dan vanzelf wel... Geldt dus alleen voor mensen met deze specifieke bbp. Andere merken zijn al uitgesloten, ik wil sowieso een barefoot!
Alvast bedankt! En nog even ter verduidelijking... Heb het over deze bbp. Ohja, en fotootjes van hoe hij ligt ook meer dan welkom!!