Gepast & minimaal een week getest
Prestige Paris - schuift enorm naar achteren en opzij
Prestige Versailles - ligt voor het oog redelijk maar toch te strak op de schoft waardoor m'n paard gaat knijpen
Stubben Roxanne - lijkt goed te liggen, maar toch gaan mijn dekjes schuiven wat voor mij een teken is dat er ergens niet goed zit. Paard lijkt hier wel fijn onder te lopen
Tribal springzadel - lijkt paard lekker te zitten maar schuift toch weer naar achteren.
Prestige zadels vallen dus tot mijn grote verdriet af, dat zit hem niet lekker. Er komt volgende week iemand met CWD zadels, ben met name geinteresseerd in de flexibele boom. Paard is erg beweeglijk in de rug en omdat het spanningsveld dus erg kort is moet zo'n zadel veel kunnen hebben. Ook inmiddels contact gezocht met Ninon Schutte, daar zal ook een afspraak gemaakt worden. Binnenkort ga ik terug naar de Countrymill, wellicht dat er iets aangepast kan worden aan de Tribal ivm het schuiven.
Foam kussens lijken hem het minst lekker te liggen omdat hij het foam dus niet goed weg kan drukken met zijn schouders. Gisteren met een pad en voltige singel gereden en beter heeft hij nog nooit gelopen.
Brand los.
?