Ik heb een dressuurzadel voor me haflinger. Ze heeft dit zadel al vanaf het begin. Alleen ik heb idee dat die noet helemaal lekker meer ligt. Ook verschuift het zadel met dekje en al heel snel, terwijl ze goed is aangeslingerd. Het maakt ook niet uit of ik zadel iets verder naar voren leg of naar achter ofzo. Het verschuift als nog. Ik heb jaar nu ruim 1,5 jaar en heb er nog nooit last van gehad, en bij de vorige verzorgster van haar heeft er ook nooit last van gehad, dit is sinds 1 maand denk ik misschien iets langer al. Ik wil me zadel wel laten nakijken of die wel goed ligt maar ik dacht misschien hebben jullie een tip dat ik het misschien eerst nog een keer zelf kan checken. Me Hafje heeft geen van het zadel hoe die ook ligt maar het is meer dat ik er zelf last van heb met rijden dat ik heb elk kwartier goed moet leggen en soms binnen 10 minuten al. Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Groetjes Maike

) maar door deze bobbels blijft het zadel niet mooi liggen waar ik het leg met opzadelen. Hij heeft ook helemaal geen schoft (door het vet haha)