Seizoenscollecties

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10464
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 08:19

Ik heb 17 maart en 2 juni een foto shoot staan waarbij ik graag een mooie set er op leg. Daar buiten is t ook mix en match.

Ik heb van verschillende merken liggen. Koop kleurtjes die ik mooi vind maar ben ook wel tevreden over de kwaliteit van eskadron. Anders zou ik niet nog meer van ze willen hebben.

_Nicky

Berichten: 5132
Geregistreerd: 21-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 09:28

Ik ben het wel eens met de bovenstaande reacties! Mooie dekjes trouwens :)
Ik ben in 2008 begonnen met Eskadron sparen, vorig jaar alles verkocht en nu nog een paar restanten maar die raak ik voor een leuke prijs echt niet kwijt. Niemand wil er een fatsoenlijk bedrag voor geven.
Eskadron brengt ook bijna elke keer kleuren uit die ik al een keer heb gehad, dat is wel jammer. Ik ga nu liever voor bijvoorbeeld een mooi dekje met beenbeschermers, bijpassende kleding en mooie kep/laarzen dat het chique oogt bij elkaar ipv allemaal bijpassende dekens en halsters.

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 09:33

Ik ben heel erg blij met mijn le mieux dekjes, die liggen echt fijn onder het zadel. Ik merk ook dat we allemaal juist naar wat meer basic terug willen, wel mooie kleuren, maar zonder al te veel poespas. Ik vind de big squares van deze collectie met die bloemen dan ook echt wel te druk. Sowieso zijn de kleuren niet helemaal mijn ding.

Die van anky, de navy en de frosted gold vind ik wel heel mooi, maar weet niet of ik zulke dikke dekjes wel fijn ga vinden.

Robinxdaphen
Berichten: 25
Geregistreerd: 16-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 09:46

Ik vindt die eskadron jade echt heel erg op de ice blue lijken of is dat mijn schuld??

Ballard_L

Berichten: 2498
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 09:57

Ik keek best uit naar de nieuwe collectie van eskadron, maar het valt me erg tegen. Alleen de mintkleur vind ik mooi, maar voor de rest valt het me wat tegen. Ik hoop dat ze nog eens met een petrolkleur komen in de herfst. Dan ben ik weer blij :P

xJolijn

Berichten: 2936
Geregistreerd: 15-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 10:10

Ik vind de kleuren an sich mooi, maar vind grijs niet perse heel mooi staan op een bruine. Daarom vind ik het ook jammer dat alles met grijs is afgewerkt, als het een combinatie van jade/deepblue was geweest, vond ik het nog een stuk mooier :D de bloemen spreken me wel aan, maar wil ze eerst in het echt zien of op foto’s van anderen. :)
Ben ook voor petrol *\o/*

amber510

Berichten: 115
Geregistreerd: 02-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 10:14

Weet iemand toevallig wanneer divoza de collectie binnen krijgt of dat die op site komt ??
Mijn kadobonnen lopen namelijk 7maart af. :)

upendo

Berichten: 22303
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 10:20

Gewoon even bellen met de Divoza! Vaak kunnen ze wel bestellen, ik had ook een dekje besteld dat niet op de site stond, maar waar ik wel graag de 25 euro korting op wilde die ze toen aanboden!

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 10:22

Jesper welk zadel heb jij? Echt heel erg mooie dekjes! Ik heb een kleurgelijk zadel dus super om zo inspiratie op te doen over wat allemaal wel en niet staat :) ik heb in totaal maar drie dekjes en mag er van mezelf ook niet meer, of verkopen en dan een andere terug kopen. Toevallig wel alle drie van Eskadron, maar die hebben hun beste tijd wel gehad. Lemieux midnight blue vind ik ook echt prachtig, eenvoud maar zo'n mooie kleur :j

_Nicky

Berichten: 5132
Geregistreerd: 21-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 10:23

Klawunde levert vanaf 8 maart uit, Nederland is altijd later dan Duitsland.

Blacky94

Berichten: 3504
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 10:27

lindamusters schreef:
Ik denk ook dat de "nieuwe generatie" paardenmeisjes totaal niet meer kunnen sparen voor zulk soort setjes. Vroeger had je bij wijze van een spaarpot staan en zat je er naar uit te kijken, nu kopen ze alles zonder na te denken als ze iets leuks voorbij zien komen maar sparen voor de hele set ho maar, want dan zien ze allang weer iets anders wat ze willen hebben.

Ik vind het zelf ook gewoon zonde om 80 euro voor een shirt neer te leggen terwijl ik bij de H&M voor 10 euro klaar ben.. :=
En net als hierboven wordt gezegd heb ik liever een set goede beenbeschermers dan bij elk dekje andere.. En als ik dan toch die 80 euro niet aan een bijpassend shirt bij dekje 1 uitgeef, dan koop ik daar liever een leuk 2e dekje voor haha..

amber510

Berichten: 115
Geregistreerd: 02-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 10:59

upendo schreef:
Gewoon even bellen met de Divoza! Vaak kunnen ze wel bestellen, ik had ook een dekje besteld dat niet op de site stond, maar waar ik wel graag de 25 euro korting op wilde die ze toen aanboden!



Top ga ik dat even doen! Vind het anders zonde haha

lindamusters

Berichten: 715
Geregistreerd: 02-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 11:27

Blacky94 schreef:
lindamusters schreef:
Ik denk ook dat de "nieuwe generatie" paardenmeisjes totaal niet meer kunnen sparen voor zulk soort setjes. Vroeger had je bij wijze van een spaarpot staan en zat je er naar uit te kijken, nu kopen ze alles zonder na te denken als ze iets leuks voorbij zien komen maar sparen voor de hele set ho maar, want dan zien ze allang weer iets anders wat ze willen hebben.

Ik vind het zelf ook gewoon zonde om 80 euro voor een shirt neer te leggen terwijl ik bij de H&M voor 10 euro klaar ben.. :=
En net als hierboven wordt gezegd heb ik liever een set goede beenbeschermers dan bij elk dekje andere.. En als ik dan toch die 80 euro niet aan een bijpassend shirt bij dekje 1 uitgeef, dan koop ik daar liever een leuk 2e dekje voor haha..


Ja precies.. Ik vind het niet erg om geld uit te geven aan mn paard, maar ik investeer het liever in goede spullen dan van die onzin! Ik heb nooit specifiek paardrij shirts gekocht, deze winter voor het eerst anky mocknecks en die zijn het me ook echt waard, maar om nou een trui van eskadron te kopen terwijl ik ook in een trui van de h&m kan rijden vind ik onzin.

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 11:59

Ik heb thermo /sport shirts van de Primark (en ook wat van de kruidvat), echt ideaal! Fijn om in te rijden ivm zweet en de thermo varianten zijn heerlijk voor in de winter, lekker warm. En niet te duur, ik heb vaak dat mijn shirts niet meer fris uit de was komen, dan vervang ik ze. Nu vervang ik ze voor echte sportshirts, dus ander soort stoffen dan gewoon katoen.

L_iek
Berichten: 9722
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 13:32

Afbeelding
Afbeelding

De blauwe Anky is binnen!

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:00

Maak ff foto te paard voor ons :P

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10464
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:07

Mijn ervaring met Pads is dat ze vaak net niet lekker liggen... met dekjes geen probleem.

Spoiler:
Ik heb net de jade big square met bijpassende springschoenen en de rubriek Corton met bijpassende bandages besteld.. volgens mij heb ik nog bandages die bij de jade passen O:)

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:07

Jaime_ schreef:
Maak ff foto te paard voor ons :P

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:13

Wat trouwens ook is.. nog even terugkomend op het setjesverzamelen van vroeger.. vroegah had je enkel de zomer- en wintercollectie dus dan was het nog te doen om van elke collectie wat te kopen, tegenwoordig heb je allerlei tussencollecties enz. kost een godsvermogen als je elke keer iets wilt kopen. :')

L_iek
Berichten: 9722
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:28

Jaime_ schreef:
Maak ff foto te paard voor ons :P


Haha, zal ik morgen doen!

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:37

Ze krijgen een prachtige wedstrijd collectie O:) met alleen maar witte dekjes enzo <3

CoronaLime

Berichten: 5631
Geregistreerd: 13-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-18 15:11

Jaime_ schreef:
Wat trouwens ook is.. nog even terugkomend op het setjesverzamelen van vroeger.. vroegah had je enkel de zomer- en wintercollectie dus dan was het nog te doen om van elke collectie wat te kopen, tegenwoordig heb je allerlei tussencollecties enz. kost een godsvermogen als je elke keer iets wilt kopen. :')


Sinds ze dat doen is de classic herhaling van herhaling van herhaling, next generation vind ik altijd net niks, Nici idem, ben ik wat te oud voor.. blijft nog de platinum en Heritage over, dus per saldo valt het mee toch? :D

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 15:12

Ja maar de echte Eskadron fanaten vinden alles waar Eskadron op staat mooi :')

CoronaLime

Berichten: 5631
Geregistreerd: 13-10-07

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-18 15:13

Haha ja daar heb je gelijk in! Die kledinglijn bijvoorbeeld :+

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 15:20

Ik heb overigens ook het idee dat jongeren zich steeds bewuster worden van hun tuig, dus kwalitatief betere zadels etc in plaats van een flut zadel met daar onder een vermogen aan verschillende dekjes :)