Seizoenscollecties

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 09:55

Mijn paard was geblesseerd, dus even expres niet teveel op Bokt.

Ik vind de nieuwe Ankies echt geweldig.
De Stormy Weather heeft ook nog peeskappen en springschoenen. Die ben ik in de collage vergeten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zag ook hele chique Eskadron setjes. Misschien dat ik daar iets zwarts of donkerblauw van wil.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 18:45

Wat zijn zo ongeveer de verkoopprijzen wbt de eskadron dekjes?? Of wat zou ik er nog voor kunnen vragen?

Paar x gebruikt, voornamelijk big square’s full dressuur

jesss_amigo

Berichten: 1808
Geregistreerd: 26-02-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 21:08

Banyu schreef:
Wat zijn zo ongeveer de verkoopprijzen wbt de eskadron dekjes?? Of wat zou ik er nog voor kunnen vragen?

Paar x gebruikt, voornamelijk big square’s full dressuur


Afhankelijk van de serie/populariteit zo’n 40/45 euro hooguit een uitschieter naar 50 maar echt niet meer.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 21:23

jesss_amigo schreef:
Banyu schreef:
Wat zijn zo ongeveer de verkoopprijzen wbt de eskadron dekjes?? Of wat zou ik er nog voor kunnen vragen?

Paar x gebruikt, voornamelijk big square’s full dressuur


Afhankelijk van de serie/populariteit zo’n 40/45 euro hooguit een uitschieter naar 50 maar echt niet meer.


Oh, dat valt nog mee, rond dit bedrag zat ik inderdaad ook te denken. En natuurlijk, zullen er altijd mensen zijn die voor een prikkie op de eerste rij zitten. Maargoed dat ter zijde! Heb vooral de royal blue, petrol, racing green, dus ik zet gewoon een bieden vanaf aan! :D

Dankjewel!

Syberdepiep

Berichten: 1600
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 00:34

Nou dat is niet mijn ervaring, krijg er met veel gedoe net eentje rond de €20-25 verkocht, en dan zijn ze nog als nieuw, ook allemaal big square's. Bieden €10-15 en dan nog liefst inclusief verzendkosten :+
Kom er anders niet meer af, terwijl ze prachtig zijn, heb er gewoon te veel -O- Dus voorgenomen ze zelf maar op te gebruiken, voor jaren voorraad :D :o

jesss_amigo

Berichten: 1808
Geregistreerd: 26-02-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 07:32

Oké ik zat idd wel wat hoog met 40..

Ik kwam dit bericht laatst tegen toen dacht ik meid succes.. heb dan soms echt de neiging erop te reageren maar toch maar niet gedaan. Verbaas me er soms over dat mensen nog denken dat eskadron veel waard is. Wel gek hoor die markt.. een aantal jaar geleden boden mensen nog over de nieuwprijs heen..

Afbeelding