Goede dekens

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xBontfire

Goede dekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-15 16:12

Hiii,

Ik woon dicht aan de grens van Duitsland en in de buurt bij een paardenwinkel hebben ze dus goedkoop dekens liggen nu.
Van het merk Daselfo, - ik weet niet 100% zeker of ik het goed spel :') - alleen alles wat ik op internet kan vinden is duits en ik kan geen duits... dus ik hoopte dat bokt mij kan helpen.

Hebben jullie wellicht ervaring met dit merk? Dan hoor ik het graag!
Zo niet, ik ben echt hard opzoek naar paardendekens die niet al te duur zijn maar ook niet gelijk kapot gaan, meneer heeft zijn dekens namelijk nog al een kapot.

Ik zoek maatje 195 en ik wil eigenlijk een regendeken, een 200 grams deken en een 300 grams deken (deze het liefst met hals!)

Alvast bedankt!

Klasien

Re: Goede dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 18:34

Ik ben erg tevreden over shires (equimatch.nl) ook horseware doet het goed.

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 18:43

Nika heeft goedkope en goede dekens, www.nikahorseproducts.nl
En wat dacht je van google vertaler of een woordenboek? Altijd het proberen waard. Bij google vertaler zou het niet helemaal in de goede volgorde staan aangezien die het vaak woord voor woord vertaald maar je kan het proberen toch? Ik heb verder geen ervaring met het merk wat je daarboven beschrijft. Maar ik vind Nika zelf wel heel fijn.

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 18:49

Ik ben ook erg tevreden over Horseware en eurostar. Had ook een leuk sloopertje :+
Vooral Amigo van horseware, maar beide merken hebben een mooie prijs en gingen toch langer mee dan andere dekens bij ponylief :)