Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
MariskaFally schreef:Misschien is dit iets voor jou? http://www.dochorse.nl/trust-curved-por ... ester.html ik heb hem zelf ook en ben er zeer content mee

Was ook naar zoiets op zoek maar vond Myler etc. te duur om even te proberen dus had nog niks.. [***] schreef:Is dat hetzelfde bitje als de link van karev?
Ik ben wel benieuwdWas ook naar zoiets op zoek maar vond Myler etc. te duur om even te proberen dus had nog niks..
Cas123 schreef:Meschien een d trens met rolletjes? En meschien dat een sper-riempje ook nog wil helpen zodat hij zijn tong niet over het bit gooit en dat het bit rustiger in zijn mond ligt?
Succes!
friesam schreef:Cas123 schreef:Meschien een d trens met rolletjes? En meschien dat een sper-riempje ook nog wil helpen zodat hij zijn tong niet over het bit gooit en dat het bit rustiger in zijn mond ligt?
Succes!
Daar mag je sowieso geen dressuur mee starten en heeft geen tong ruimte.
Mijn paard loopt op myler level 2 ook heel ze problemen met druk op de tong.
Als je kijkt naar westen myler trenzen heb je meer keus in mondstukken en met de bus en water variant mag je wel starten.