Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Opzicht moet het dan ook kunnen, maar dan heb je wel is dat de riempjes te lang zijn dus is het onhandig en ook niet heel mooi
Lara_Silver schreef:Waarom zou je dat niet kunnen? Je veranderd immers niets aan het kopstuk. Verwar je het misschien met iets anders? Naar mijn weten zit de neusriem zeer zelden aan het kopstuk vast, bij sommige anatomische kopstukken bv.
Vandaar dat ik het even zeg
Een mexicaanse neusriem kan je dus gewoon aan ieder Engels hoofdstel doen 
Anoniem schreef:Lara_Silver schreef:Waarom zou je dat niet kunnen? Je veranderd immers niets aan het kopstuk. Verwar je het misschien met iets anders? Naar mijn weten zit de neusriem zeer zelden aan het kopstuk vast, bij sommige anatomische kopstukken bv.
Dan had ik "helaas" dus wel, met gewoon een 'simpel engels hoofdstel'Vandaar dat ik het even zeg

Anoniem schreef:Ik zat even te kijken op internet, en ik weet al weer wat mijn probleem was!
Mijn mexicaanse neusriem kon ik maar aan één kant losmaken, dus die moest achter d'r oren langs. En omdat bij mijn engelse het bovenste stuk van de Engelse neusriem vast zit ging dit niet
Volgens mij is dit totaal niet duidelijk...