Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dat is materiaal dat isoleert. Dat gaat niet om ponybeentjes, naja niet langer dan 20 min.
Die doe ik alleen om met vrijspringen want 1 die breekt zijn poten nog over een drafbalkje.
Beschermen en ventileren echt super!! Zit geen neopreen in! Ze Zijn er in S. Zijn wel wat duurdere beschermers maar dan heb je ook wat!! 
Verona2000 schreef:Premier Air Cooled!!!!Beschermen en ventileren echt super!! Zit geen neopreen in! Ze Zijn er in S. Zijn wel wat duurdere beschermers maar dan heb je ook wat!!
. Zijn er in zwart, wit en bruin. Ook maatje S voor kleine pony's
. 
. Op het moment zijn de TriZone beschermers in de aanbieding bij Ooteman. Daar is een set beschermers nu 40 euro precies. En ze hebben ze ook in maatje S, in het zwart/bruin/wit. Denk alleen dat de zwarte in maatje s al uitverkocht zijn, dus dan zou je even moeten kijken. Binnenkant is van EVA, buitenkant zitten over heel de beschermer gaatjes in. Hier heb ik al veel goeds over gehoord, dus die zou je ook nog in je overweging mee kunnen nemen
.

MarlindeRooz schreef:40 euro blijft mijn max haha, ik koop ze voor de leasepony van mijn zusje.
Die heftige buitenritten doen we nu ook wel zonder peesbeschermers en dat is hij dus gewend.
. Neopreen is vrij goedkoop materiaal, daarom zijn die beschermers ook niet zo duur. Leer of wol bijvoorbeeld zijn natuurproducten en daarom een stuk duurder..