Welke bandages bij Anky lila?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

CastaMickey

Welke bandages bij Anky lila?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 21:16

Hoi!
Ik heb een Anky dekje lila en zoek hier bandages bij in precies dezelfde kleur.
Van Anky kan ik ze niet vinden, dus of ik kan gewoon niet zoeken of ze zijn er niet..
Weet iemand welke hier mooi bij zouden staan?
Ik dacht zelf Global Bandages lila maar misschien zijn ze net een andere kleur dus ik dacht dat er op bokt vast wel iemand is die het weet! :) Bedankt alvast!

CastaMickey

Re: Welke bandages bij Anky lila?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 00:05

Niemand?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 08:58

Anky lila bandages zijn er sls t goef is wel. Marktplaats?
Vind t alleen zonde van t geld die dingen, want ze zijn gewoon niet goed voor de benen :n

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 09:08

Ben het met het bovenstaande eens! De pezen worden snel warm onder een bandage. Waarom persee bandages? Doe lekker geen bescherming om of als je persee bescherming wil zou ik gaan voor peesjes in kleur lila. Zodat het even goed matcht.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 09:18

Waarom toch telkens dat betweterig gedoe? Je weet helemaal niet waarvoor zij ze wil gaan gebruiken. Als het alleen voor een fotoshoot oid is, dan gaat het paard er heus niet dood aan. Altijd maar mensen willen corrigeren en antwoorden geven op vragen die niet gesteld worden..

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 09:26

Leffroi schreef:
Waarom toch telkens dat betweterig gedoe? Je weet helemaal niet waarvoor zij ze wil gaan gebruiken. Als het alleen voor een fotoshoot oid is, dan gaat het paard er heus niet dood aan. Altijd maar mensen willen corrigeren en antwoorden geven op vragen die niet gesteld worden..

Daarom vraag ik het toch ook. En trouwens jij gaf ook geen antwoord op haar vraag. Maar ts Mss Idd een op martkplaats kijken of bij EJ ofzo. Groetjes

Maaraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 09:53

Ts ik heb van global de lila, je mag ze van me overnemen als je wil.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:14

Cas123 schreef:
Ben het met het bovenstaande eens! De pezen worden snel warm onder een bandage. Waarom persee bandages? Doe lekker geen bescherming om of als je persee bescherming wil zou ik gaan voor peesjes in kleur lila. Zodat het even goed matcht.

Ja want peesbeschermers met neopreen en een plastic buitenkant is wel goed voor het paardenbeen :j

Eerst denken voordat je wat zegt, peesbeschermers zijn ook niet goed voor het paardenbeen.

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 16:40

wortelsussie schreef:
Cas123 schreef:

Ja want peesbeschermers met neopreen en een plastic buitenkant is wel goed voor het paardenbeen :j

Eerst denken voordat je wat zegt, peesbeschermers zijn ook niet goed voor het paardenbeen.

Eens _/-\o_ .

Ik denk dat de bandages van Global (Impulz) wel de goede kleur lila zijn. Je hebt ook veel lila bandages die meer naar roze neigen, die staan er juist niet goed onder, want Anky Lila is echt lichtpaars. Anders kun je ook nog even kijken bij Eskadron, die hebben ook echte lila bandages met paarse ondertoon. Maar ik denk dat je met de Global wel goed zit.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 17:45

Ik rijd niet zo vaak met bescherming, alleen in het bos met peesjes voor. Ik houd gewoon erg van setjes dus voor fotoshoots of af en toe gewoon voor de leuk. Verder rijd ik er nooit mee :) Bedankt voor de reacties!