Omdat ik wat 'problemen' heb met de aanleuning tijdens het rijden dacht ik dat dit misschien ook enigszins aan mijn bit kan liggen. Ik vind hem niet helemaal fijn in zijn mond maar weet niet goed waar ik moet beginnen bij een ander soort bit. Nou kwam ik op bokt bitten passervice tegen en vroeg ik me af of zoiets ook in Friesland of omgeving zit. Ik kon zelf niets vinden.
Iemand dit dit toevallig weet?
Lithya
Geplaatst: 21-01-15 16:15
Er zit iemand in Noordwolde, maar ben daar zelf niet zo weg van. Anderen misschien wel. Bij divoza hadden ze een probeerservice
Persoonlijk vind ik Paul Versluis van de bittenbank wel een aanrader. Zelf hele goede ervaringen mee met de zoektocht naar het juiste bit. Paardje loopt er super mee!
Hilde_
Geplaatst: 21-01-15 16:23
Hoi,
Aanstaande vrijdag organiseer ik in Donkerbroek een sessie, er is nog plek! Dit is via http://www.passendbit.nl en kost €50. Als je meer wilt weten kun je natuurlijk pben.
Calimero_
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-15 23:49
Avelienvd schreef:
Paul Versluis uit Noordwolde heeft idd een bittenbank
Ik heb mijn paarden thuis staan dus dan zou diegene alsnog naar verschillende plaatsen moeten. Ik wil vooral weten welke maat bit hij nodig heeft en wat het beste bij hem past qua anatomie.
Voor een tandensheck komt Paul wel voor een paard, je zou het misschien kunnen combineren, tanden na laten kijken en bij. Je kan hem altijd eens benaderen en je probleem voorleggen misschien heeft Paul tips of iemand anders voor je
Dat zei hij ook al maar hij is net 2 maanden geleden naar de tandarts geweest dus dat is niet meer nodig. Het gaat echt om de maat en dikte bit die bij de anatomie past dus tips zijn niet wat ik zoek.