neusriem riempje verbinding

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

neusriem riempje verbinding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:52

Hallo bokt!

Weet iemand waar ik een los verbindingsriempje
kan kopen?!

Zoals voor deze neusriem.
Afbeelding

En dan niet met een heel kopstuk eraan maar gwn een enkel riempje met gaatjes aan beide zijdes.

Zoals Bij deze.
Afbeelding

Alvast vriendelijk bedankt!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-01-15 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:53

Bij Superstore de Ruitershop heb ik ze zien hangen, maar dan zit idd de rest er ook weer bij. Eventueel wil ik hem wel voor je maken?? Dat is mijn vak. :D

Kleine moeite...

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:55

ik zou niet weten waar je die los kunt kopen.

Kun je niet een oud hoofdstel uit elkaar halen of desnoods een goedkoop (marktplaat bv) hoofdstel kopen voor de onderdelen?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:56

Die kan je heel makkelijk maken van een sperriem! Gespje er af snijden en een paar gaatjes prikken. Zo heb ik het gedaan en scheelde een hoop geld.

Anoniem

Re: neusriem riempje verbinding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 17:00

Ik heb ook gedacht idd aan een sperriem is ook dezelfde breedte. Alleen dan is hij aan een zijde niet zo mooi afgewerkt en ik weet niet of een sperriem dan wel lang genoeg is. Dat zou ik wel na kunnen meten natuurlijk.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 17:01

Mistid, ik heb die echt voor een krats gemaakt. Vind je vooroordeel wel heel naar om te lezen, maar dat zal wel ergens aan verdiend zijn? Mijn streven is juist om als zadelmaker als betaalbaar in beeld te komen. :o Een sperriem is meestal duurder. Die gespen maken dat soort riempjes duurder.

En ik weet hoe je zo'n ding origineel moet maken. Ben gediplomeerd en heel goed geslaagd in Engeland. De Engelse examinator vindt dat ik talent heb. :j

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 17:04

Ik had een maatje full en daar heb ik nog een stuk afgehaald omdat ik anders van die lange flappers overhield. De kant waar het gespje zat heb ik in een punt gesneden zodat hij er aardig gelijk uitzag met de andere kant. Een keer schoonmaken en conditioner er op en je zag er eigenlijk niet aan dat het zelfgemaakt was. Nou heb ik wel bruin tuig dus is zo'n lichter bruin randje niet zo storend, in jouw geval zou ik met zwarte olie aan de gang gaan of even schoenpoets er op :)

Excuses Idefix, ik kon hem toen via een webshop voor 12 euro bestellen + verzendkosten en nu was ik voor 4 euro klaar geloof ik. Niet een persoonlijke aanval op jou hoor ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 17:05

Idefix, aan wat voor prijs moet ik dan denken, als u zoiets voor mijzou maken? :)

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 20:12

Ik zal eens voor je kijken! misschien heb ik zo'n stukje nog op stal liggen!
Dan mag je het wel van mij overnemen tegen de verzendkosten :)
Maar misschien heb ik het ook al weggegooid!

ninne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 21:03

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 23:27

Ah bedankt! Ik ga voor tijdelijk maar even een oude sperriem gebruiken. Vind 9,- voor een simpel riempje aardig aan den prijs of ligt dat aan mij?! :')

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 09:15

Ik ook, maar daar doe ik het ook voor. :D Ik had minder in gedachten. Veel succes.