Past ie of past ie niet?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Past ie of past ie niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 14:26

Via een tweedehands winkel kan ik een kaptoom overnemen, mijn ding, zware kwaliteit, leer, kortom ideaal! Maaaaaaaar, de neusriem is groot en lomp, ik vraag me dus af of dit hinderlijk is voor het zicht van Reno. Qua gewicht vind hij het volgens mij prima, het leek hem tijdens het wortel eten niet te irriteren.

Wat vind Bokt?

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: Past ie of past ie niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:27

Ik denk niet dat hij hinderlijk is voor het zicht, hij komt daar niet eens bij in de buurt.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 14:29

Ik had het idee dat hij er scheel van ging kijken, maar ik wist dus niet of ik me dat deed inbeelden of dat hij er qua zicht echt last van kan hebben. :=

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:32

Haha scheel kijken, waarschijnlijk is het even wennen. Net als wij als je een stipje modder op je neus hebt, heb je geen last van maar ga je ook scheel van kijken.

Vind hem verder netjes passen zo op het oog. Zou even proberen er mee te werken (longeren/grondwerk aan de lijn) om te kijken of hij mooi blijft zitten. Zo ja, dan zou ik het doen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 14:36

Ik kon onder de neusriem nog een vuist stoppen aan ruimte. Maar daar kan ik nog wel gaten bijmaken waardoor die iets strakker komt te zitten, maar uiteraard ga ik er geen gaten inmaken als die nog niet betaald is. :P

Het zou een maat Cob moeten zijn, maar Reno is echt een Pony qua maat. Het riempje onder de bakstukken en de keelriem kunnen net dicht.