Een beetje een brutale vraag misschien maar ik zou graag materiaal willen lenen als dat mag.
Omdat ik regelmatig op bokt voorbij zie komen dat mensen spullen te leen aanbieden dacht ik dat ik dit wel kon vragen. Zo niet? excuses!Bestaat er misschien een bedrijf waar je spullen kan huren?
Met mijn paard ben ik nu een tijdje aan het proberen wat wel en niet werkt w.b. optoming. Op het moment rijden we met een Myler level 2 en een Barefoot cedar en zo nu en dan met een kaptoom. Toch ben ik hier nog niet compleet tevreden over en wil eigenlijk wat meerdere dingen proberen/uittesten. Een stukje uit nieuwsgierigheid en eventueel om het later dan echt te gebruiken.
Nu kan ik natuurlijk al die spullen gaan kopen, maar helaas is mijn portemonnee niet zo groot.
verzendkosten of borg(naar waarde) vind ik geen probleem.
Zelf zou ik graag nog willen testen:
- hackamore met verschillende scharen
- cavemore
- een leren bitje(meroth?)
- verschillende hoofdstellen van biothane.
- … eventueel opties die jullie aandragen?
Wat voor mij wel een nadeel is, is dat mijn paard maat xfull en uitmat 15,5cm heeft, maar misschien is er toch iemand die dit ook heeft.
Misschien hebben jullie ook nog spullen die je graag zou willen testen? en kan ik jullie daarbij helpen
Ik besef mij heel goed dat dit een vraag is waar niet iedereen het mee eens is, maar reageer aub alleen als je het een goed plan vind of tips hebt wb het lenen. eventuele afspraken moeten denk ik onderling gemaakt worden. ophalen is denk ik het beste ivm kosten of kwijtraken in de post maar laat dit bespreekbaar zijn. een borg lijkt mij normaal zolang deze naar waarde van het product is.