Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nouvel schreef:Je kunt er zelf ringen aan laten zetten zodat je bilkoorden kunt gebruiken.
Maar er zijn van Horseware ook bilkoordjes voor achterlangs te koop met een gladde buitenkant, die blijven schoner dan de stoffen koordjes en kun je ook heel makkelijk afnemen met een spons.
loulou schreef:ik heb alle koorden vervangen door strotouw, daar blijft minder aanhangen. Er zijn ook speciale touwtjes te koop bij oa paardendrogist.
ook bij de zwaardere dekens heb je een bil koord nodig helaas. Ik heb een keer de staart er niet overheen gedaan en toen stond maar paard als een stambeeld in de wei met een deken over zijn hoofd. Ze durfde niet meer te bewegen omdat ze niks zag
Nouvel schreef:Je kunt er zelf ringen aan laten zetten zodat je bilkoorden kunt gebruiken.
Maar er zijn van Horseware ook bilkoordjes voor achterlangs te koop met een gladde buitenkant, die blijven schoner dan de stoffen koordjes en kun je ook heel makkelijk afnemen met een spons.

Seltje schreef:Nouvel schreef:Je kunt er zelf ringen aan laten zetten zodat je bilkoorden kunt gebruiken.
Bij zo'n duur deken vind ik het een beetje onozel om nog extra kosten in te steken, dan kan ik beter een ander deken kopen. Die andere koordjes lijken me wel goed.
Sientje schreef:Nouvel schreef:Je kunt er zelf ringen aan laten zetten zodat je bilkoorden kunt gebruiken.
Deze dus: http://www.divoza.com/collectie/paard/d ... koord.html