Ik heb een 14 jarige d pony en ga een springzadel kopen hebben jullie tips Ps ze heeft wel probleemen met haar rug omdat ze te weinig rugspieren heeft
Es_ther
Geplaatst: 30-12-14 12:45
Ik zou even kijken naar een goede zadelmaker. Die kan ook fijne tweedehands zadels voor je opmeten, zeker omdat je pony wat problemen heeft met haar rug. Pin je niet vast op een merk, maar op de fijnheid van een zadel .
ik heb een hele goede ervaring met de passervice van divoza
Wat is passerervice van divoza
Es_ther
Geplaatst: 30-12-14 13:00
Divoza verkoopt ook zadels, maar omdat een zadel nooit gelijk past hebben zij een service. Je kan of naar de winkel gaan (niet alle winkels hebben dit dacht ik), of ze komen aan huis passen.
Divoza verkoopt ook zadels, maar omdat een zadel nooit gelijk past hebben zij een service. Je kan of naar de winkel gaan (niet alle winkels hebben dit dacht ik), of ze komen aan huis passen.
alle winkels hebben een zadelpasser, bij mij kwam die van zoetermeer
Voor hen maakt het niet uit als het maar niet te duur is
SparklingApp
Geplaatst: 31-12-14 14:24
Ik zou eerst aan de gang gaan om de rugproblemen op te lossen. Misschien kan je een periode trainen aan de longe? En als de problemen opgelost zijn een goed passend zadel aan laten meten, anders is de kans ook groot dat deze later niet meer past.
Ja hallo, gebruik google dan zelf ook eens Je toont zelf niet echt initiatief in dit topic. Wij kunnen immers ook niet ruiken waar je precies woont in België. Temse-Leuven is 50 min, dat is nou niet erg ver. Bovendien komen ze aan huis.