Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik kan nergens ervaringen van mensen vinden over de waterdichtheid. Ik ben nl op zoek naar een geschikte deken voor m'n paard en ben altijd positief geweest over de staldekens van harry's horse. Ik vind de thor heel mooi, maar kan hij ook echt tegen plensbuien?
__Nienke
Geplaatst: 25-12-14 20:47
Ik heb een 300 grams Thor voor mijn paard die overdag in weer en wind buiten staat en heb nog niet meegemaakt dat die water door laat, ook niet met hele heftige buien.
Hier bleef de Thor met halve neck prima waterdicht, alleen schoof de voering allemaal naar de rechterachterkant waardoor hij daar erg zwaar was en de binnenvoering kapot scheurde...
Ik heb de thor gehad voor mijn paard ideale deken en hij kreeg hem niet kapot ook erg fijn. Hij is nooit nat geworden in de deken en heeft heel wat plensbuien doorstaan.
Mij thor lekte op de naad van de staartflap. Andere deken in dr winkel ook getest, ook lek. Volgens HH was dat normaal! Heb je nu eenmaal met dekens met staartflap
Hoe staat je paard? 24/7 buiten of maar deel van de dag? Ik heb één winter gedaan met HH dekens en doe ik persoonlijk nooit meer. Vriendin had Thor voor haar paard gekocht, die lekte na een maand al (en het had toen niks eens zo hard geregend ) Ik had voor mijn paard de Pro (? de versie met meer denier) en die lekte aan het einde van de winter ook door. Als je paard maar een paar uurtjes buiten staat, dan is het misschien wel een leuk deken. Maar voor 24/7 is mijn ervaring dus niet goed.